Юлія Горбаченко представила досвід BFI на конференції PrivateLabel-2024
На 16-й Міжнародній конференції «PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід» заступниця генерального директора Юлія Горбаченко розповіла про управління якістю виробництва торгової марки BFI.
Ключові моменти виступу:
- Важливість якості: Юлія наголосила на необхідності дотримання високих стандартів якості та контролю на всіх етапах виробництва як запоруки довіри споживачів та успіху бренду BFI.
-
Переваги сертифікації: Особлива увага була приділена перевагам сертифікації продукції, яка:
- Підтверджує відповідність товарів міжнародним стандартам та вимогам безпеки.
- Підвищує конкурентоспроможність компанії.
- Відкриває нові ринки для компанії.
- Забезпечує стабільне зростання та визнання бренду.
- Інвестиції в якість: Виступ Юлії підкреслив важливість інвестування в якість як ключовий фактор розвитку власних торгових марок, що дозволяє забезпечити стабільне і перспективне зростання компанії в умовах конкурентного ринку.
Участь компанії BFI в таких престижних міжнародних заходах демонструє нашу прихильність до постійного вдосконалення та обміну досвідом у галузі управління якістю та розвитку власних торгових марок.